Pagina's

zaterdag 20 april 2013

chiffon stretch satijn vloer-lengte v-hals avondjurken


chiffon stretch satijn vloer-lengte v-hals avondjurken
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: criss cross, plooien
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: robijn
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door oscar
seizoen: lente, zomer, herfst trein chiffon avondjurken online
deze jurk was zo veel beter dan ik had verwacht. Ik was zenuwachtig over het kopen van online en ik verwacht eerlijk gezegd een lage kwaliteit jurk te wijten aan de lage prijs ontvangen, maar ik was verrast toen ik eigenlijk kreeg de jurk. Ik kocht deze voor mijn prom, en ik kan het niet helpen maar lachen om de meisjes in mijn klas die omhoog van $ 300 betaald voor hun v-hals avondjurken, en moesten maanden wachten tot het te komen inch de v-hals avondjurken kwam snel, en ik ben 100% sastisfied. foto's volgen! :) v-hals avondjurk pailletten a-lijn prinses vloer-lengte AJ201305

Geen opmerkingen:

Een reactie posten