Pagina's

zaterdag 20 april 2013

chiffon strapless vloer-length avondjurk geïnspireerd door rachel weisz


chiffon schede / kolom strapless vloer-length avondjurk geïnspireerd door rachel weisz

silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: split vooraan, side draperen
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: als afbeelding
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
bestelde mijn jurk in fuschia. het ziet er anders uit de chiffon stof monster die ze online hadden, maar ik hield van de kleur! Ik had het op maat gemaakt en het past perfect. de kwaliteit is geweldig en de jurk voelde ik me als een prinses. Ik droeg het naar prom gisteravond, en ik kreeg zo veel complimenten. zou zeker weer bestellen! Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

vloer-length avondjurk strapless met gerolde hoge taille AJ201307

Geen opmerkingen:

Een reactie posten