Pagina's

zaterdag 20 april 2013

avondjurken a-lijn v-hals knie-lengte chiffon


avondjurken a-lijn v-hals knie-lengte chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, sjerp / lint, kant draperen
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: geen
stof: chiffon
riem stof: satijn
getoond kleur: royal blue
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
seizoen: lente, zomer, herfst
mooie kleding, precies zoals beschreven op de website. de maattabel was accuraat en gedetailleerd, helpt mij om te beslissen welke maat te bestellen, die was geweldig. interne structuur van de avondjurken was ook goed genaaid en afgewerkt. het paste mijn dochter perfect. mijn enige feedback is de manier waarop deze mooie jurk is verpakt. voorstellen dat dit lichtgewicht materiaal dat wordt geplet in een plastic zak en vervolgens geplaatst in een schoenendoos. goed, dat was hoe de jurk aangekomen, zonder tissue papieren om de plooien tijdens het transport te minimaliseren. lijkt weinig zorg aan het verpakken het item te zijn. met als gevolg dat ik nu zal moeten alle lagen van de chiffon strijken, eventueel met 'mijn hart in mijn mond'. als 's avonds jurken voor speciale gelegenheid, zou ik adviseren de aanschaf van dit item. http://avondjurken.startplezier.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten