Pagina's

donderdag 10 september 2015

avondjurken asymmetrisch ivoor chiffon prinses a-lijn

avondjurken asymmetrisch ivoor chiffon prinses a-lijn netto gewicht: 1,5 kg
hals: v-hals
silhouet: prinses a-lijn
speciale productcategorie: grote maten, petite
Mouwlengte: mouwen
stijl: receptie, chic & modern
Trouwlocaties: Strand / bestemming, Tuin / Outdoor
seizoen: de zomer
zoom / trein: asymmetrisch
ingebouwde beha: ja
getoond kleur: ivoor
taille: empire
stof: chiffon
volledig gevoerd: ja
Gewicht: 1.98kg
Terug Details: rits
uitbenen: ja
Het is een vrij mooie jurk voor een dergelijke prijs. Ik bestelde XL en het kwam een ​​tikkeltje groter (en korter) dan verwacht, zelfs na vetersluiting de rug naar het maximum. De buste meting was prima, maar het zou leuk zou zijn dat het middel zou iets kleiner worden gemaakt. De kralen kunnen vrij krassend tegen uw onderarm zijn, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze jurk. Zeer goede kwaliteit kleding, de pasvorm was een beetje krap, maar het was mijn meten descrepency. Ik informeerde het bedrijf en ze besloten de situatie in mijn voordeel. Kwam net op tijd voor een bruiloft evenement. Hoge kwaliteit en zorgvuldig verpakt als het ging. De pasvorm was ok maar het was te lang. Perfect als je 5'8 ". Niettemin perfecte detaillering en gewoon prachtig! Deze jurk werd bevolen voor een bal het was prachtig. Het bovenste gedeelte was een beetje klein, maar met een kleine verandering was het prima. Ik zal het bestellen van een jurk voor mijn volgende evenement. Dit is een zeer goed gemaakt kledingstuk. Het ziet er prachtig op. De gouden trui is een prachtig glanzend materiaal zoals in de foto. Was een beetje teleurgesteld dat de belangrijkste jurk lichaam was een beetje omvangrijk en iets te dik voor mijn smaak. Het zou beter zijn gemonteerd en is een perfecte kledingstuk als het een zachter meer passend materiaal, zodat de trui beter op de top zou zitten en de lijn van de zoom zou niet onder te laten zien. Ik heb een maat 2, maar de buste paste niet rond de zijkanten, dus ik moest om het te krijgen aangepast. De ribben deel was een beetje te strak en het materiaal zeer stevig met niet veel geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten