Pagina's

donderdag 10 september 2015

avondjurken 3/4 mouw off-the-shoulder champagne organza

avondjurken 3/4 mouw off-the-shoulder champagne organza hals: off-the-shoulder
mouw lengte: 3/4 mouw
silhouet: prinses a-lijn
seizoen: de zomer
getoond kleur: champagne
mouw stijl: puff / ballon
ingebouwde beha: ja
stof: organza
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
taille: natuurlijke
terug details: rits
stijl: glamorous & dramatische
speciale productcategorie: grote maten, petite
trend collecties: trouwjurken in kleur
nettogewicht: 2kg
uitbenen: ja
gewicht: 2.48kg
zoom / trein: vloer-length
volledig gevoerd: ja
ik ben zoooo blij !!! de jurk is zo mooi en zo goed gemaakt en het past perfect. het was een week voor op schema verzonden. ik zal veel meer van hier te kopen. ik ben zo blij met dit bedrijf op elk niveau. kocht dit in champagne voor mijn trouwjurk. ik zal net zo uitzien als een prinses op mijn speciale dag. regency kleur is als "gedeeltelijk" aan de buitenkant. de kleur die ik zocht op de buitenkant van de jurk was eigenlijk de voering. beetje teleurgesteld, maar nog steeds een prachtige jurk. mooie jurk, zeer goed gemaakt. het doen om aangepaste dimensionering met uw metingen, het is goedkoper dan veranderingen. ik bestelde een maat 8 en het was veel te groot voor mij, vooral in de lengte van het lijfje en rok. ik ben 5'5 en 115 pond. niet te worden terugbetaald omdat "op bestelling gemaakt". pas op voor de gouden kant is zeer helder en opvallend. het zou het beste op een lichtere kleur, het contrast te veel met de grape kleur. ik heb de mijne te verkopen in consignatie. deze jurk het beste zou zijn op een lange jonge lady.beautiful jurk, zeer goed gemaakt. het doen om aangepaste dimensionering met uw metingen, het is goedkoper dan veranderingen. ik bestelde een maat 8 en het was veel te groot voor mij, vooral in de lengte van het lijfje en rok. ik ben 5'5 en 115 pond. niet te worden terugbetaald omdat "op bestelling gemaakt". pas op voor de gouden kant is zeer helder en opvallend. het zou het beste op een lichtere kleur, het contrast te veel met de grape kleur. ik heb de mijne te verkopen in consignatie. deze jurk het beste zou zijn op een lange jonge lady.first ik moet zeggen dat als je niet zeker bent over de grootte en willen niet lastig vallen met aangepaste metingen, draag ik een 6 vs, maar bestelde een 10 in deze jurk. ten tweede, het past perfect, maar was zeer lang (de eerste foto), dus ik had geknipt. ik vond de jurk in het algemeen. het is klassiek, elegant en comfortabel. ik stel voor het vinden van een echt goede kleermaker als u van plan om de lengte aanpassingen te maken. mijn zus kocht deze jurk voor een bruiloft en koos een verkeerde maat, dus ik belandde draagt. de jurk is mooi ingericht en druppels en zwaait echt mooi, vooral wanneer u zich verplaatst. maar pas op dat de edelstenen "eten" je haar. de edelstenen lopen helemaal rond de nek en de kloof tussen de metalen catcher en de edelstenen waren niet strak, zodat ze uiteindelijk vangen losse haarlokken. verder is de nek lus niet met sluiting, dus je moet hem eruit te trekken door je hoofd en in het proces van de edelstenen zou nog meer haar te vangen, het was een nachtmerrie. ik stel voor het afdichten van elk metaal catcher met duidelijke lijm of iets dergelijks. maar het was echt een leuke jurk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten