Pagina's

donderdag 10 september 2015

avondjurken lang ivoor sweetheart mouwen rechter trein

nettogewicht: 2kg
zoom / trein: rechter trein
trouwlocaties: tuin / outdoor
taille: natuurlijke
silhouet: schede / kolom
mouwlengte: mouwen
hals: sweetheart
stof: kant
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
terug details: rits
gewicht: 2.48kg
getoond kleur: ivoor
speciale productcategorie: grote maten, petite
seizoen: de zomer
volledig gevoerd: ja
mooi, beter dan wat ik had verwacht! nogmaals bedankt een geweldige jurk! precies hetzelfde als het beeld, zo blij kreeg xlarge die enorme klonk voor mijn australische 10 soms 8, maar past geweldig! zal moeten krijgen veranderd alleen omdat ik kort maar verwachtte dat. de jurk is echt mooi. ik schrijf deze beoordeling 2 jaar later (beter laat dan nooit), dus ik kan niet echt veel over de bestel- en verzendproces zeggen want ik heb soms vergeten, maar de jurk is prachtig. het enige probleem dat ik heb is dat sommige van de kant leek te slecht worden genaaid, maar niets dat niet kan worden vastgesteld. ook de pailletten vallen nogal wat, maar ik zou zeggen dat komt met het grondgebied van pailletten. ik hou van de jurk die ik wou dat ik kon het opnieuw te dragen. jurk is prachtig. hebben het nog niet versleten, maar past perfect. maatwerk is de weg te gaan, denk ik. had graag de foto of omschrijving van de jurk meer gedetailleerde van de fabricage te zijn als beeld geeft jurk valt van onder buste als één stuk eigenlijk hebben de onderste helft wordt genaaid in twee (2) stadia over het algemeen ben ik blij met mijn purchase.perfect fit! ik was zenuwachtig over het rangschikken, maar het past als een handschoen! hebben om zich te schouderriem aangepast, maar voor de vorm van het lichaam dat is normaal! grote materiële en het lijkt alsof het veel meer dan het deed zou kunnen gaan kosten. gekocht voor de bruiloft en de kleur kwam zelfs precies wat we wilden. ik kon niet happier.the jurk was mooi, maar zeker niet een grootte 2. het was meer als een 6. mijn dochter prom jurk was een 2 en past haar perfect. teleurgesteld dat we moesten sturen deze prachtige jurk back.this jurk kwam net zoals geadverteerd; mooi en goed gemaakt. ik moest het hebben omsingeld en meegenomen in vinden op de top, maar het is alleen omdat mijn metingen zijn ergens tussen twee maten. ik kan niet wachten om het te dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten