Pagina's

donderdag 10 september 2015

strapless avondjurken ivoor satijn mouwen knie-lengte

strapless avondjurken ivoor satijn mouwen knie-lengte uitbenen: ja
opmerkingen: accessoires niet inbegrepen
stof: satijn, kant
afgebeeld kleur: ivoor
mouwlengte: mouwen
silhouette: trompet / mermaid
terug details: rits
seizoen: zomer
netto gewicht: 1kg
hals: strapless
trouwlocaties: tuin / outdoor
gewicht: 1.48kg
zoom / trein: knie-lengte
trend collectie: see-through jurk
ingebouwde bh: ja
speciaal product categorie: grote maten, petite
taille: dropped
stijl: receptie, chic & modern
volledig gevoerd: ja
prachtige jurk, maar een beetje lang, zelfs ontmoette aangepaste metingen. also de rits brak uit when omhoog te trekken. de jurk blijft dicht als de zip zelf is prima, maar de schijf stuk is gegaan waardoor de jurk erg lastig op te zetten. ik droeg this jurk voor mijn fantastische vegas bruiloft en ik kon niet gelukkiger are. ik voelde me als een mooie bruid en de complimenten bleven komen! ten eerste, de gouden jurk is geel goud in plaats van bleek goud including afgebeeld. nl het is niet pailletten; het is meer als goud vlokken. maar het dragen van de jurk versoepeld enige twijfel sterven ik had toen ik for het eerst zag. ik draag een maat 14 jurk en een 38ddd borstomvang. ik ging utrecht met het formaat 20 en had mijn naaister nemen het in. het was absoluut perfect. zal zeker weer bestellen bij litb! zeer mooi de jurk voelt als de echte jurk uit de film cinderella. ik heb een grote collectie foto's van toen ik ging naar wales en nam this mooie foto's. ik was erg blij met de jurk maar de levering was niet goed het duurde meer dan twee weken voor mij om het te receive en ik moest reizen 70km te gaan halen het om gewoon op tijd for the function.ordered this jurk for an formele bal. ik heb het in het rood. ik was bang dat het misschien te fel zijn geweest, maar in de nacht het was prachtig. de grote kwaliteit, goede afwerking. ik ben 5ft5 en dus moest krijgen opgenomen ik had also om rechten te betalen op de verpakking sterven aanzienlijke was .. maar ik denk nog steeds licht in de doos jurken zijn de moeite waard aanbevolen it.100% this jurken !! de quality was geweldig, de kleur was prachtig en ze allebei paste perfect !! ik zou aanraden om aangepaste metingen. zowel mijn bruidsmeisjes waren volledig verschillende vormen en maten en het zag er prachtig op beide meisjes. een van mijn bruidsmeisjes is in 5 bruids partijen en ze zei dat this jurk was haar favoriete fit en stijl. de lange lengte is super glamoureuze, en ik eigenlijk wou dat ik had ergens speciaal te gaan naar een for mezelf te bestellen !!! er waren zo veel opmerkingen dan hoe mooi het bruidsmeisje jurken waren. ik bestelde mijn bruidsjurk van een andere website, had en ik ben oprecht wou dat ik van licht besteld in de doos, en their kwaliteit en klantenservice was uitzonderlijk. ik bestelde een om te beginnen voldaan om ervoor te zorgen de jurk was wat ik wilde en vervolgens bestelde de tweede jurk, maar ze werden allebei snel geleverd en ik was helemaal tevreden in de algemene ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten